Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 7 23:15:13 CET 2009

Nie je to tak ze ak mas zdroj konstantneho prudu, tak je jedno aka dlha ta trubica je - hustota prudu vo vyboji je konstantna akurat sa meni napatie umerne dlzke vyboja? To by sa teoreticky nejako tym elektronickym predradnikom (aj ked asi nie tym dvojtranzistorovym) dalo dosiahnut, tlmivkou asi tazko.

Ale mozno len kecam...

wek