Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pondělí Prosinec 7 23:08:06 CET 2009

Asi to bude len krabica :-), a otazne je co maju skladom.
Predtym som si to nevsimol, ale ze maju v nazve kategorie hrubku
"Predradníky a boxi" ...
Ten druhy odkaz co som posielal vyzera podla mna nadejnejsie.
Ale aj tak neviem, ci sa vojde do rozmerov (ktore narychlo
neviem najst, ale tusim tu padli).

Slavo.