Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 7 22:27:12 CET 2009

Sme sa s Milanom prave vyjadrili, nie? ;-)
(a dufam, ze Milan nebude zbytocne benzin sam palit...)

Kazdy si povinne donesie nejaky moderny usporny zdroj svetla, ktory potom mozeme ritualne rozmlatit do najblizsej popolnice... :-)

By mohli byt aj nejaki novi ucastnici, pripadne aj spoza hranic, by som bol naozaj rad...

wek