IP kamera s vysokym FPS a rozliseni

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Prosinec 7 20:24:00 CET 2009

Nebylo by vice informaci o aplikaci?
Pri montazi kamery na stroj se pouziva ovladani zaverky synchrone s cyklem
stroje
(tj. jeden cyklu stroje, jeden snimek)
a 200 cyklu/sec se mi zda trochu moc.

Dale me zajima, jak se tyto data budou vyhodnocovat, jelikoz analyza obrazu
pri 200FPS v HD neni vubec trivialni zalezitost.

Ale mozna jsem vubec nepochopil zamyslenou aplikaci :)

V kazdem pripade dejte vedet, jak jste dopadl.

Slavek

PS: Na strojni videni maji oddeleni u SICku, nebo brnenska CAMEA
http://www.camea.cz/