OT: Re: Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstv

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Prosinec 7 17:57:47 CET 2009

Ked som bol v Baumaxe, tak som nikde vtacie budky nevidel. A Hornbach je na
druhom konci mesta, kam je zle spojenie MHD.

Sykorky som krmil lojom. Zistil som vsak, ze kocur zerie aj draty a
umelohmotne spagaty. Preto som vymyslel, ze mu trochu osladim zivot. Dal som
krmivo na kadibudku, tak aby sa kocur poriadne zdr... a zasral od tych
ho..., co nam vzdy udr...

Kurna, dnes poobede som zistil, ze kocurovia boli dvaja. Jeden sa oprieral o
kadibudku, aby nespadla a
druhy liezol na strechu... A sykorky sa len smutne prizerali.

Nuz zase som urobil tazku strategicku chybu a doma som nahlas povedal, co
som zase na kocura vymyslel.

A.

----- Original Message -----
From: <j.Krajinka@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 07, 2009 4:33 PM
Subject: Re: OT: Re: Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstv

U nas maji ptaci budky v kazdem druhem baucokoliv, teda na jare kdyz je akce
tak i vice modelu a druhu, nicmen kazdy spravny nadsenec stavi vlastni,
protoze budka pro dutka musi byt jina nez pro sykorky atd.

Co ze jste to udelal s kocourem?
Kocour je  vegetarian?  Nas kocour, teda spise kocka, kocour je lina mrcha,
by vyziral ptaky, ale  ptaci zob.
Kocka porad pokukuje po nasem papouskovi a to i kdyz by pripadny pokus o
sezrani  jednoznace vyhral papousek. :-)

Jirka

>Riso,

v SK kazdy predava len to, co preda na 100%. Druhy vacsi problem je ze
nevies kto to predava a kde ma obchod. A ked zacnes nieco bastlit sam, tak
Ti to uje.. este skor, nez vobec nieco zacnes robit.

Tak napr. ja som chcel vtaciu budku. Posledne roky chodim rad krmit na jesen
sykorky na zahradu. Konecne sa mi totiz podarilo vydr... s kocurom a uz mi
nechodi vyzierat krmivo. Zial vtaciu budku som za ten cas este nikde v
obchode nevidel...

A.