Re: OT: Re: Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstv

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pondělí Prosinec 7 16:33:07 CET 2009

U nas maji ptaci budky v kazdem druhem baucokoliv, teda na jare kdyz je akce tak i vice modelu a druhu, nicmen kazdy spravny nadsenec stavi vlastni, protoze budka pro dutka musi byt jina nez pro sykorky atd.

Co ze jste to udelal s kocourem?
Kocour je  vegetarian?  Nas kocour, teda spise kocka, kocour je lina mrcha, by vyziral ptaky, ale  ptaci zob.
Kocka porad pokukuje po nasem papouskovi a to i kdyz by pripadny pokus o sezrani  jednoznace vyhral papousek. :-)

Jirka

>Riso,

v SK kazdy predava len to, co preda na 100%. Druhy vacsi problem je ze
nevies kto to predava a kde ma obchod. A ked zacnes nieco bastlit sam, tak
Ti to uje.. este skor, nez vobec nieco zacnes robit.

Tak napr. ja som chcel vtaciu budku. Posledne roky chodim rad krmit na jesen
sykorky na zahradu. Konecne sa mi totiz podarilo vydr... s kocurom a uz mi
nechodi vyzierat krmivo. Zial vtaciu budku som za ten cas este nikde v
obchode nevidel...

A.