[OT] Kvalitni usporne zarovky IKEA

p brandejs@orlik.cz
Pondělí Prosinec 7 15:19:10 CET 2009

No, u první po cca 5-ti minutách zhasínala 1/2. Po vychladnutí zase svítíla
prvních 5 minut
celá ... Celkem bez řečí mi ji vyměnili a ta je zatím OK.

P.B.

----- Original Message -----
From: "d.petr" <d.petr@post.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 07, 2009 3:06 PM
Subject: Re: [OT] Kvalitni usporne zarovky IKEA

> Od: p <brandejs@orlik.cz>
> .... A to jsem si udělal radost a cca před měsícem si koupil LED žárovku
> :-(
>
> P.B.

A Vám ještě svítí? Před časem jsem si také pořídil 6W LED-žárovku. Psali, že
se svítivostí vyrovná 60 W žárovce a vydrží bůhvíjak dlouho.
Té svítivosti jsem samozřejmě nevěřil a opravdu svítila odhadem tak jako asi
25 W žárovka. Ovšem nevydržela ani 2 týdny, takže nasvítila celkem několik
málo desítek hodin. A to jsem ji nijak netrápil. Nechcípla při zapnutí, ale
asi hodinu po rozsvícení.

PM