Re: [OT] Kvalitni usporne zarovky IKEA

d.petr d.petr@post.cz
Pondělí Prosinec 7 15:06:33 CET 2009

> Od: p <brandejs@orlik.cz>
> A to jsem si udělal radost a cca před měsícem si koupil LED žárovku :-(
>
> P.B.

A Vám ještě svítí? Před časem jsem si také pořídil 6W LED-žárovku. Psali, že se svítivostí vyrovná 60 W žárovce a vydrží bůhvíjak dlouho.
Té svítivosti jsem samozřejmě nevěřil a opravdu svítila odhadem tak jako asi 25 W žárovka. Ovšem nevydržela ani 2 týdny, takže nasvítila celkem několik málo desítek hodin. A to jsem ji nijak netrápil. Nechcípla při zapnutí, ale asi hodinu po rozsvícení.

PM