Re: IP kamera s vysokym FPS a rozliseni

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Prosinec 7 14:54:05 CET 2009

Ani se nedivim, snad jen pro predstavu zapujceni kamery Photron Fastcam SA1.1, stativu, objekivu a kontrolniho monitoru na jeden den vyjde na vice nez 2000 Liber , nevim jak aktualne, ale kdyz jsem kameru z teto rady videl na vystave tak jsem z sefa expozice cenu lamal snad 20minut az jsem mel dojem, ze jde o nejake technologicke tajemstvi. Nakonec z nej septem vypadla castka vice nez 250.000$  za holou pixku bez objektuvu :-)
Co si tak pamatuji tak kamera dokazala za 3s vyprodukovat 32GB obrazovych dat a nejdulezitejsim prislusenstvim byla trigrovaci spoust.

Tom

>Naprosto úžasné ceny? Nemohu najít.

Pomozte! Díky.

PF

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Monday, December 07, 2009 11:13 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: IP kamera s vysokym FPS a rozliseni

Ale jo existuji a maji naprosto uzasne moznasti za naprosto uzasne ceny  a
maji i ten Gbit ethernet :-)
http://www.itronx.com/PHOTRON_FASTCAM_SA-5_high-speed_slow-motion_cameras.ht
doporucuji prohlednout galerii

Pokud to ma byt nekam do prumyslu tak se pouziva trochu neco jineho
http://www.fastecimaging.com/product.html

Tom