Re: Po obnovení el. padne jistič

p brandejs@orlik.cz
Pondělí Prosinec 7 12:14:54 CET 2009

Ve starých instalacích TNC byla vyjímka a zás. obvody 2,5 mm2 šly jistit
16A. Tenkrát ještě charakteristika IJV, Asi se Vám po výpadku nabíjí vstupní
filtr nějakého spín. zdroje, ne?

P. B.

----- Original Message -----
From: "Cizek Milan" <cizek.milan@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 07, 2009 11:48 AM
Subject: Po obnovení el. padne jistič

Ahoj,
pravidelně se mi stává, že pokud vypadne elekřina (přívod), po opětovném
spuštění mi spadne jistič jistící zásuvkový okruh. Je to 13A typ B. Vedení
je převážně staré v hliníku. Na zásuvkách v danou chvíli visí v podstatě jen
několik zařízení ve stand-by, které by snad neměli špičku vytvořit a jeden
malý serveřík (do 100W). Jaké jsou možnosti? Je možné vyměnit jistič? Na
hliníku 16A je asi už mimo normu, takže 13A s jinou charakteristikou, Cčko?

Milan