OT: DVB-T, DVD HDD rekorder, doporucte

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Prosinec 6 21:55:09 CET 2009

Kdyz uz mas satelit tak nac ti je DVB-T?
Na satelitu je vse co na DVB-T

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele DeeJay
Odesláno: 6. prosince 2009 21:45
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: OT: DVB-T, DVD HDD rekorder, doporucte

- taky jsem dnes otocil antenu ze zlina na mikulov a kupodivu to slavne
DVB-T opravdu jede :-)  bohuzel jsem zjistil ze mi zacinaji dochazet na TV
scarty :-)
- takze do boudoucna predpokladam ze koupim nejaky ten BOX kam dam DVB-T a
DVB-S tunery s harddiskem a k tomu prikoupim DVD (mozna blue ray)
- pocet krabicek se timto snizi na 2
- co se tyce DVB uvazoval bych uz radeji o mpeg4 - to HD se prece jen zacina
objevovat a oproti SD je rozdil  veliky
- dalsi moznosti je postavit si HTPC a vybavit si ho vsim potrebnym ,ale jak
to porad sleduju ovladani techto veci neni pro bezneho smrtelnika ...

DJ