OT: DVB-T, DVD HDD rekorder, doporucte

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Prosinec 6 21:54:24 CET 2009

Presne tak,  nepotrebuji silene funkce ani superobraz.
Jde o to, ze babrle  ma 4 ovladacky a macka vzdy jinou, zapne se treba
satelit, ted to zacne michat zvuk, ted je z toho cela vedle sebe macka
neco jineho, jednak na to poradne nevidi a pak je z toho nervozni, vola
mi at ji poradim pres teledon ;-)

Uplne by stacila krabicka DVB-T DVD prehravac a HDD rekorer, smytec....
Bohuzel ta cena za tuto kombinaci je dvojnasobna.

LK