neznamy starsi LCD

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Prosinec 6 19:57:59 CET 2009

ten 6DT801B - LCD 6 míst, standardní osmičky .. balení 8ks za 100Kč na
www.elektronika.cz/782 je na 99% 6 mist.
Nemam ho po ruce, sklad mam v jine budove, ale uz ta 6-ka rika 6 mist a
myslim, ze kdysi jsem se na to dival.
Takze 99% 6 mist

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Jan Waclawek
Odesláno: 6. prosince 2009 19:35
Komu: HW-news
Předmět: Re: neznamy starsi LCD

Podla toho znacenia to, co tam ma Honza Galuszka, bude blizky pribuzny
tohoto:
http://katalogy.ic.cz/4DT821.html
z Teslackej produkcie.

Bohuzial na tom katalogy.ic.cz je zjavne len starsi katalog z 1987. Bol este
taky novsi, snad az z roku 1990, specializovany na optoelektroniku, formatu
A4 a mal tusim bielo-cerveny obal. V nom mozno su aj tie viac-cislicove.
Bohuzial uz som o neho prisiel pri odchode z predchadzajucej roboty, ked sa
mi nechcelo odvlacit uplne vsetok bordel co som tam za tie roky navlacil...
:-(

wek