Fotovoltaika v praxi

aze azehw@volny.cz
Neděle Prosinec 6 16:57:37 CET 2009

Zdravím přítomné.
Jistě je zde někdo, kdo má nebo plánuje instalaci FV panelů. Ponechejme
stranou vše mimo technické stránky.
Můžete poradit, jaké panely a kde se dají pořídit za rozumné ceny? Když jsem
prolezl řadu www, nestačím se divit. Moje představa je cca 5 kWp. Něco jako
Suntech 280 (2x1m) nebo jiné, cca 20 panelů, nebo více menších. Existuje
spousta dalších typů, poly i mono. Moc se v tom neorientuji, tak se ptám. Na
co si dát pozor, případně nějakého rozumného dodavatele...
AZE

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4664 (20091206) __________

http://www.eset.cz