Vystup u cidel Sick

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Prosinec 6 15:25:10 CET 2009

Chapu, ale nechapu Vas.
Pokud pouziji neco, co bylo evidente urceno k pouziti uplne nekde jinde,
tak preci musim pocitat s tim, ze to budu muset prizpusobit.

Zvlaste, kdyz primo v katalogu pisi ubytek v septnutem stavu 1.8 V!
Pak je jiste, ze budu potrebovat odporovy delic, ze to proste primo
na nohu MCU nemohu pripojit.

Slavek

PS: Napriklad vystupy PLC S7/200 pri 5V vubec nespinaji

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158