Identifikace IO

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Prosinec 6 09:36:13 CET 2009

Zdravím,
  aha, ano, písmenka jsou malá a po čase asi i vybledlá :-). To B by se při
troše dobré vůle dalo považovat za 8... Výborně, takže o co jde, už bychom
měli.
  Nyní ten katalogový list... Modrý katalog bohužel nemám. Na netu jsem s takto
upraveným hledáním našel 3 odkazy na pdf, všechny bohužel mrtvé. Neměl by tu
prosím někdo ten datasheet k dispozici ?

S pozdravem a přáním bohatého Mikuláše Pavel