Kde sehnat nejlacinejsi LEDky

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Prosinec 5 20:09:25 CET 2009

Jj, to je pravda, tyhle jsou pekne, ovsem to youtube je vrchol nevkusu

pozor, obcas se tu resi tisice technickych veci a opomiji se ucel.
Tak napr. jsem videl seminar o maketingu a kladli tam otazku, kdo
vlastne chce DO k televizi s tisici cudliky, v telefonu milion f-ci atp.
takze pozor.

prichy

PS: omlouvam se, ale nevydrzel jsem tu obludu z youtube :-(