Re: RE: Odsávačka

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Sobota Prosinec 5 15:34:58 CET 2009

> Nejhorší jsou prokovy. Na volné prokovy nejdříve licna za současného mírného
> kruhového pohybu nožičky, aby se nožička utrhla od stěn, pak lze buď součástku
> vyklepnout nebo používám stlačený vzduch z obyčejné pistole k ofuku.

Na vyndání součástky stačí amaterovi opravdu asi jen štípačky, licna, tavidlo a popřípadě nějaký dodatečný cín. Překvapivě pokud potřebuju vytáhnout nohu z prokovu a licnou jsem odsál moc cínu, zbytek cínu nestačí dobře vést teplo. Takže přidám trochu cínu tak aby se zbytek prokovu snadněji prohřál, vytáhnu nohu, vysaju licnou zbytek cínu a tavidlo vyčistím z díry jehlou nebo izopropylem.

Vojta Bubník