OT Ako nastavit router

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pátek Prosinec 4 21:55:59 CET 2009

Dobry vecer,

default gw je velmi uzitocna vec ktora sposobi ze router pakety,
o ktorych nevie co s nimi robit, NEsmeruje do tramtarie, :-)
cize napr. pakety s cielovou IP niekde na internete, mimo
lokalne zname siete.

Routera Tenda som sa zbavil s rovnakou radostou, ako som ho kupil.
V mojom pripade to nesuviselo s default gw, ale s tym, ze MCU
je nejaky nezdokumentovany cinsky paskvil/plagiat tusim MIPS,
kazdu chvilu sa to sekalo (cca. raz za 4h), malo to len sw watchdog,
a nebolo mozne don napalit nic funkcnejsie, nez ten ich fw,
co som samozrejme mohol podla ceny cca. 500 Sk ocakavat...
tiez som naletel.

Podla mna je to ale velmi dobre reklamovatelne (len som bol lenivy
ist kvoli tomu na druhy koniec mesta), obzvlast ak tam nie je
default gw - inymi slovami neroutovatelny router.

Lubos

Ľuboš Medovarský
Accelera Networks s.r.o.

adresa Landauova 16