OT Ako nastavit router

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 4 19:53:17 CET 2009

>A neni tam nìkde mo¾nost ulo¾it nastavení? Routery ji obvykle maj.

Len ak sa nastavi staticka IP.

Urcitu dobu som tak fungoval, lebo sa mi - neverejna, dynamicka - IP nemenila. Potom nieco provider (T-Mobile) porobil, a zacala sa mi menit. Volal som na hotline, doporucili mi ze mi daju za mierny jednorazovy poplatok verejnu dynamicku IP, ale aj ta sa meni (na tom hotline houby vedia, akurat mi ponuknu to co vidia v tom ich blbom kompjutri). Staticka verejna IP uz stoji kazdomesacny poplatok, a to mi za to nestoji.

wek