OT Ako nastavit router

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Prosinec 4 19:34:34 CET 2009

Verejnou IP nemam, ale pred casem jsem "nastavoval" svuj router a kdyz
to zvladnu ja, tak uz musi skoro vsichni.
Nestaci Vam ze pouzijete toho pruvodce? WAn nastavite na pripojovatele k
internetu (to jste psal) a na LAN vam nestaci DHCP? Pak si muzete do
"DHCP client list" pridat nektera PC u kterych chcete mit porad stejnou
IP adresu uvnitr. Nic dalsiho myslim netreba.
MH