OT Ako nastavit router

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 4 19:19:31 CET 2009

>Mozna kdybyste napsal konkretni typ?

Tenda TEI6608S
http://www.tenda.cn/product/show.php?productid-11.html

> Urcite od nej mate i manual.

No, original "manual" bola len taka prelozena stvrtka na lesklom kriedovom papieri so screenshotmi z nastavovacich okien windowsov. Velmi mi nepomohol.

"Skutocny manual" sa da stiahnut z horeuvedenej stranky, ale nie som z neho o moc mudrejsi.

>A co od nej vlastne potrebujete?

Aby mi routoval, t.j. robil NAT, aj po resete, ked si tu tabulku znovu vytvori - bez toho default routu (0.0.0.0/0.0.0.0 -> WAN gateway). Vzdy po vypadku napajania alebo z casu na cas, ked sa modem/provider rozhodne pridelit mi inu IP/gateway, tak ten default route musim nahadzovat manualne znova.

Ak to pomoze, a ak mate verejnu IP, mozem sa pokusit ho prestavit aby sa dal konfigurovat aj zvonka.

wek