ez430-chronos

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Prosinec 4 17:02:46 CET 2009

Puvodni     zprava    "Re:    ez430-chronos"    od    "Zdenek    Aster
(hw-list@list.hw.cz)" z 4. prosince 2009, 14:05:16,
msgid:83E42842CB9745839D4C94D8C0AB181D@zdeneka2 (2754 bajtu):

ZA> Objednejte  verzi  na  915Mhz  je tam zmena jen jednim odporem a v
ZA> hodinkach  je  to jen softwerova zalezitost. A tu verzi jeste maji
ZA> in  stock :-D

ZA>   Tak uz jsou out of stock J Zase jsem to nestihl

Ja  tedy vidim u vsech "Out of stock" a IMHO to tak bylo od zacatku. U
verze  433  MHz  je stale "Estimated availability date is Mid February
2010", u ostatnich 14. prosinec. Domnivam se, ze nejsou vyprodany, ale
naopak  se  jeste  nezacaly  distribuovat,  AFAIK  jde  o listopadovou
novinku.

Hlavne jsem zvedavy, jak to dopadne s tim slevovym kuponem :)

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz