Lego Mindstorms

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Prosinec 4 12:50:20 CET 2009

Zdravim,
  vypada to MOOOC pekne. Uz jsem nasel i celkem rozumny zdroj s relativne
slusnou cenou. Asi to dam nejstarsimu k Vanocum. Overil jsem si, ze i
v M$-neposkvrnenem prostredi se to bude nechat pouzit, viz:
http://tldp.org/HOWTO/Lego/index.html
  Je tam cela rada nahradnich nastroju pro Linux i jine OSy, dokonce JVM,
zkratka kazdy si asi prijde na sve. Sice tam neni zadna "klikatura", ale
je mozne, ze ten puvodni software by bezel pod wine. A pokud ne, tak holt
bude muset synek zvladnout v praxi C, uz se ho to snazim ucit delsi dobu
(ve skole berou visual basic (sic!)), tak konecne bude mit realnou inspiraci.

Zdravi Pavel.