V lednu vykradena chata - vysledek

DeeJay deejay@email.cz
Pátek Prosinec 4 10:32:44 CET 2009

Zdravim

Tedy clovek se kolikrat divi, ja jsem byl pred snad  7lety dost dlouho na
montazi v Trhovych Svinech a mistni poldove mi pripadali dost "free"
potkavali jsme se v nonstopu :-D Ale mistni galerku asi maji zmapovanou.

Mj. Jak to vlastne dopadlo s ukradenou Oktavkou se zapnutym mobilem - kdysi
to tu probehlo, ale nejak sem nepostrehnul vysledek.

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Friday, December 04, 2009 8:34 AM
To: HW-news
Subject: OT: V lednu vykradena chata - vysledek

Tak jen tak po ranu, mozna si pamatujete, ze nam v lednu vykradli chatu
a ukradli jednu ze IP dvou kamer, router a nejake adaptery.

Uz jsem to vsechno oplakal (router jsem koupil novy), ale volali mi
dneska PCR, ze si mam prijit pro svoji kameru a router!!!

Zlodeje (mistni smazku) chytili celkem rychle, ale nikdo si na nem nic
nevezme takze stejne bez efektu. Nicmene, ze najdou i ty veci jsem uz
neveril.

Pochvala na oddeleni PCR v Trhovych Svinech.

--
Radek Vicek