Elektrocentrála - napájení PC

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Prosinec 4 08:51:36 CET 2009

No ja nad jednim 650kVA sedim a tak slysim kdyz jej kolega jednou
mesicne dojde nastartit. Dokonce myslim, ze mi rikal, ze musi jednou
rocne tu nadrz co v tom je otocit, aby se tam prave asi neusazovaly ty
biohnusy.

To, ale nemeni nic na tom, ze jakykoliv motor co dlouho stal je v
zoufalem stavu. To je pak lepsi odpojit zapalovani a nechat jej treba
nekolik minut protacet starterem aby se to namazalo.

Radek Vicek