RE: Elektrocentrála - napájení PC

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Prosinec 3 12:34:45 CET 2009

Jestlize ma tazatel jednu UPSku, tak mu doporucovat 3f je dle meho mineni lehce mimo realitu, protoze 3f centraly maji psany vykon celkovy a v pripade odebirani vykonu z jedne faze se na udavany vykon bude tezke dostat.
Kazdopadne bych doporucoval si odzkouset, ze s vyhlednutym modelem bude UPSka spolupracovat. My jsme si vyzkouseli, ze klasicke smart upsky i od APC nechtely fungovat na napajeni od centraly dokud to nebyla centrala s invertorem a to jsme samozrejme zkouseli i posouvat citlivost na vstupni napeti.

Dalsi zkusenost je, ze u UPSek se dvojitou konverzi, tzv. Online jsme zatim nezaznamenaly zadny problem, ze by UPSka nechtela na napeti z centraly  fungovat.

S pozdravem JK