Elektrocentrála - napájení PC

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Prosinec 3 11:17:13 CET 2009

Mam obycejnou benzinovou centralu  3kW  (nejlevnejsi srot s nadrzi 15 l
za 6000Kc pred dvemi lety)  na servery, ktere jsou za ups TRUST 1000VA a
spolehlive ji centrala dobije, centralu mam i s moznosti pridani otacek,
tim je mozne zvysit vystupni napeti.
Nektere ups nepracuji protoze  jsou nastaveny pro start na vyssi napeti,
nez dodava centrala, SMART APC ma moznost tyto hranice nastavit.

Nicmene v dnesni dobe bych si uz koupil invertorovou centralu, myslim si
ze je to idelani reseni pro zalohu elektroniky, mala hlucnost, vyssi
vykon = mensi spotreba, mensi rozmery.

LK