Re: OT- jake masinky pro 12 let kluka

V P vvitty01@seznam.cz
Středa Prosinec 2 15:52:30 CET 2009

Zkuste napr.
diskuze.modely.biz

rozhodoval bych se zrejme mezi H0 (1/87) a TT (1/120), N uz je prilis male na to, aby se treba daly rozumne delat masinky a dalsi dily, zejmena pro zacatek. Pro zacatek nejak ten starter set v cene 3000 CZK, to prodava kazde lepsi hrackarstvi, pozdeji pokud jej to chytne se da i ledacos postavit komplet od zakladu (www.dk-model.cz) ...

Osobne preferuji H0, protoze se s nim da vic vyhrat po strance stavby lokomotiv a dalsich veci, ale pochopitelne je prostorove narocnejsi. Na strance magazin.modely.biz jsou i nejake nakresy kolejist v obou meritcich, tak muzete ziskat predstavu o potrebnem prostoru...

Jiste bude ve vasem okoli i nejaky ten dum deti, kde casto kolejiste mivaji a da se treba i chodit jezdit tam, pokud doma neni prostor.

S pozdravem
V.