OT- jake masinky pro 12 let kluka

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Prosinec 2 15:01:18 CET 2009

Velikost HO ted casto prodavaji v ruznych hrackarstvich (strater kity),
cena okolo 3000 az 5000 Kc.
Pokud to mysli vazneji tak se muzete kouknout zde:

http://www.tillig.cz/

ale po zjisteni cen, jsem koupil docela povedene cinske vlacky
(celkem 3 sady, v kazde byly 2 vyhybky, 1 masinka a 2 vagonky).
Na vyrobek z ciny to bylo velmi povedene a spolehlive, jezdili cca 3 roky
(problem s prevody v masinkach).

Ted jsem dokoupil dalsi sadu, jen doufam, ze je to stejny rozmer koleji.
(syn 7 let a dcera 4 roky, takze jine priority, nez vernost modelu).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.