Pouzitie laminatoru.

Peter Bošnák lajost@zoznam.sk
Pondělí Srpen 31 22:28:58 CEST 2009

Dobrý den. Díky za ochotu ale ja som to skúšal s rôznym papierom
(farebné lepiace,fólia zo samolepiek,lesklý kriedový papier a
iné),rôznymi žehličkami.Úplne prvý pokus vyšiel perfektne ale potom už
žiadny. Už som to dávno vzdal ale minule som videl video,kde to bolo
robené laminátorom a vyzeralo to lepšie.Hlavne opakovatelnosť postupu.

   Peter

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4385 (20090831) __________

http://www.eset.sk