Re: Galvanické oddělení satelitu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Srpen 31 16:47:22 CEST 2009

2009/8/31 Šula Miloš <sula@rps.cz>:
> Nene napájení konvertoru je řešeno zvlášť, polarizace se nepřepíná.Jedná se
> o společný satelitní rozvod v paneláku.

Aha, no tak společný satelitní rozvody, to je pro mě španělská
vesnice. Ale myslim si, že problém tam bude stejnej - jak přijímač
pozná, že na konci kabelu neni konvertor, ale nějaká mezikrabička? A
naopak - jak ta mezikrabička pozná, jestli má být kanál v H nebo V
polarizaci? Je tam ještě nějaký jiný způsob než přepínaní napětím?
Nebo máte jen programy s jednou polarizací a s těmi ostatními máte
smůlu?

P.K.