OT: Re: Kam na cocky? - PRC

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pondělí Srpen 31 11:32:16 CEST 2009

Poté co jsem se zaregistroval a poptával desítky různých věcí, toho dost
lituji. Kontakty získáte, dokonce i dobré... ale časem vás bude
otravovat dalších 30 firem z PRC a budou neodbytní. Někdy je to fakt
horĹĄĂ­ neĹž spam.
Řadu firem lze ukecat na "trial samples", kterÊ si sice zaplatíte, ale
když je ukecáte dostatečně tak to pošlou i levnějším způsobem.

Co se týče čoček, kdyby byl materiál s dobrou propustností pro světlo
1064um, bylo by to pro mně atraktivní taky.

KPR