Kam na cocky?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Srpen 31 10:29:29 CEST 2009

A jako obvykle rada nad zlato :-)

Google vrati na dotaz pres 4M odkazu, kde z prvni stranky pouze jeden vede na plastickou spojnou cocku, tedy na nejakeho australskeho prodejce 7mm cocek pro laserove diody na ebay, ostatni jsou bryle a odpad typu www.busytrade.com

Alibaba skutecne vrati 12000 odkazu,ale protoze tazatel nechtel jednu konktetni kocku, bude chtit zrejme neco testovat a nejsem si jist jak dalece mu bude vyhovovat minimalni objednaci mnozstvi cca 500ks a dodavatel z ciny.
V neposledni rade, kdyz jsem shnel dodavatele 60kHz ultrazvukovych T/R tak jsem pres alibabu kontaktoval kde koho, pricemz absolutní vetsina oslovenych cinanu se neobtezovala ani odpovedet. Kam tes svet speje uz ani cinani nemakaj :-)

PN