ASM x C

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Srpen 31 08:16:19 CEST 2009

Nejde o to, jestli to uz tenkrat existovalo, ale jestli to bylo
sehnatelne a alespon jakz takz dostupne v nasich krajich...
(rada firem se se mnou vubec nebavila, kreditka pro zahranicni nakupy
pro studenta tenkrat ani nahodou, 600 - cena toho AVR - byl mesic
obedu v menze). Snazim se rict, ze i kdyz my za cenu znacnych problemu
trvali na na C, ale dokazu pochopit, proc byly tak oblibene PIC a
jejich hnusny asembler (rok predtim jsem se s nim zabyval, takze to
neni vyrok bez zkusenosti ;)

To "bc dnes zajde" nebylo mineno hanlive, proste ty moznosti se
vyhnout asemblu jsou i pro "chude studenty" dneska uplne jine...

KR