Re: náhradní motor pro robot Eta

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Srpen 30 20:43:02 CEST 2009

 30.8.2009, 20:37:41

U nas byvala mala dilnicka "opravy elektrospotrebicu", kde chlapik mel
nahradni dily na vetsinu veci z ETY vyrobenych za poslednich cca 25
let. Ale asi pred rokem "chytil velkej kseft" na dukovanech, tak
zavrel kram. Ale kdyz se poptate po opravnach v okoli, treba najdete
nekoho kdo jeste velkej kseft nechytil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz