náhradní motor pro robot Eta

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Neděle Srpen 30 15:16:12 CEST 2009

Zdravím

tak jsme v kuchyni dorobotovali, nebot se totálne rozpadl v nasem robotu zadní
loziskový domek v motoru.
Predpokladam, ze se asi kluzne pouzdro hryzlo na hridel, a nasledne se zacalo
tocit v odlitku zadniho cela. (zinkova slitina?) Cimz se asi vse pekne
vyhralo a material zadniho cela popraskal tak, ze jsem ho rukou drolil jako
pernik.
Co se stalo je videt na pripojene fotce (za tech 40kb se omlouvam, ale nemelo
by to cinit potize)

Je mozne koupit do tohoto robot jeste nejaky nahradni dil? (Robot ma stari cca
15 let a je to prokazatelne Eta, nebot na vsech vnitrnich dilej je tento
popisek uveden. I kdyz na vnejsim obalu je značka "Končar")
Konstrukce je docela bytelna a prijde mi to skoda jen tak vyhodit.
Nema nekdo zdroj nahradnich dilu pro Ety, v idelanim pripade jen zadni celo
motoru, v horsim cely motor?

Diky
--

Petr "Zapik" Zapadlo