Zalohovani RTC/FRAM od Ramtronu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Srpen 30 10:54:43 CEST 2009

Hmmm tak jsem ho vypajel a ani se nedivim ze se to chova jak se to
chova. Mam ten kond pripojenej na zdroj 3.5V pres odpor 1k a merim na
nem cca 100mV coz je pokud se nepletu 100uA.

Pokud ten kond neni treba nejak naformatovat tak je to spis parodie na
backup kond k RTC, ktere ma psano spotrebu <1uA.

Pokud zdroj odpojim tak napeti pada k zemi silene rychle. Zkusim ho
nejakou dobu nechat na tom zdroji - treba v nem neco probehne (vybuch? ;-).

Tak nevim kde je chyba je to tenhle kousek od Panasonicu z TME:

http://www.tme.eu/elektrolyticky-kondenzator-zalohovaci-022f-55v-13x7/arts/en/b15/buc-0_047f__2.html

RV