bodove zvaranie kontaktov baterii

Vladimír vladimir@hkfree.org
Neděle Srpen 30 08:06:33 CEST 2009

Nechavali jsme si vyrabet akupacky od Omnitronu a tam clanky zasadne pajeli.
Jejich zastupce tvrdil, ze to je spravne a lepsi, nez bodovani a pri
spravnem postupu - kratke pajeni akumulatorum skodi mene, nez bodovani.
Nikdy s jejich dodanymi bateriemi nebyly problemy.

Vladimir

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Saturday, August 29, 2009 10:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: bodove zvaranie kontaktov baterii

Nechat si to sletovat, pokud k tomu neni doma patricne naradi jak popisoval
kolega Andel.
PK

2009/8/29 Jozef Racek <Jozef_Racek@tempest.sk>

Bodovu zvaracku mam pristupnu, aj ked taku "trochu vacsiu" - Primar je
na 380V, 26.6A, sekundar je 3k3 A a 3.3 V poctiva 30 rocna liatinova,
vahu si netrufam odhadnut, ale 4 chlapi to nedvihnu...;-)))
ale to je asi trosku vela a ta bodovacka nema ziadne rozumne riadenie
vykonu ( teda ma, ale to su asi 4 prepinane stupne primaru trafa.
5mm zelezne droty to pri pojuse o bodovy zvar to vo zvaer pretavi do cca
1 sec. V aktualnom stave je to asi "laserove delo na vrabce".
Zatial uvazujem, ci skusim urobit nejake rucne klieste, ktore napojim na
tento "stroj" a nejako vyriesim regulaciu na vyrazne nizsie vykony.
Kvoli zvarom na par baterkach sa mi ale do toho zatial velmi nechce...
Tak hladam ine mozne varianty...

Dodo