avr, usart, baudrate

Luboš Melichar lubos.melichar@gmail.com
Sobota Srpen 29 22:37:55 CEST 2009

Tak jsem asi nepopsal presne co hledam...

Snadno lze najit, nebo i odvodit, kalkulace pro vypocet UBBR.. nasel
jsem treba toto..
U2X = 0 =>	UBRR = [Fosc / 16 x Baud Rate] - 1
U2X = 1 =>	UBRR = [Fosc / 8 x Baud Rate] - 1

ve funkci setBaudrate(baudrate) musime ale definem (nebo dalsim
parametrem funkce)
urcit zda ma prenos probihat dvojnasobnou rychlosti nebo ne, resp. zda
se ma nahodit register u2x anebo ne...coz je pro nektere kombinace
krystal, baudrate zasadni..

hledam funkci ktera by spocitala presnost pro oba dva pripady a volbu
provedla za me..