Xilinx iMPACT problem

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Sobota Srpen 29 22:27:22 CEST 2009

To je docela možné - také jsem měl tento problém. Pomohlo vypnout v
BIOSu EPP a ECP paralelní port a nechat tam jen SPP. Pak to tam dalo
nižší rychlost a jelo to OK. Tedy někdy se to kousne a pak pomůže to
naprogramovat znova nebo reinicializovat programátor nebo tak - prostě
klikat dokud se to nechytne :-)

V mém případě byl ale problém možná i v tom, že můj MB má paralelní port
vyvedený na speciální záslepku a vede k ní cca 30cm dlouhý obyčejný
plochý kablík a to není nic pro velké rychlosti.

OH