bodove zvaranie kontaktov baterii

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Sobota Srpen 29 21:39:42 CEST 2009

Bodovu zvaracku mam pristupnu, aj ked taku "trochu vacsiu" - Primar je
na 380V, 26.6A, sekundar je 3k3 A a 3.3 V poctiva 30 rocna liatinova,
vahu si netrufam odhadnut, ale 4 chlapi to nedvihnu...;-)))
ale to je asi trosku vela a ta bodovacka nema ziadne rozumne riadenie
vykonu ( teda ma, ale to su asi 4 prepinane stupne primaru trafa.
5mm zelezne droty to pri pojuse o bodovy zvar to vo zvaer pretavi do cca
1 sec. V aktualnom stave je to asi "laserove delo na vrabce".
Zatial uvazujem, ci skusim urobit nejake rucne klieste, ktore napojim na
tento "stroj" a nejako vyriesim regulaciu na vyrazne nizsie vykony.
Kvoli zvarom na par baterkach sa mi ale do toho zatial velmi nechce...
Tak hladam ine mozne varianty...

Dodo