bodove zvaranie kontaktov baterii

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Srpen 29 20:30:12 CEST 2009

 29.8.2009, 20:13:03

pri bodovem svareni se na svarovane materialy nejprve pudobi tlakem,
teprve potom se zapne proud o par kA a napeti radove volty. Nevznika
oblouk, jen ohrev joulovym teplem.

Vyboj z baterie kondenzatoru je neco jineho, teplo vznika obloukovym vybojem
pri radove desitkach az stovkach voltu. Ten vyboj ma docela tendenci
tenke materialy (napr. plast clanku) propalovat. Netrvdim, ze to nejde
pouzit, ale chce to dobre odladeny postup.
Bodove svareni je I MMHO mnohem vhodnejsi, ale vhodnou svarecku nema
doma kazdy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz