Xilinx iMPACT problem

Stano stano.hw@gmail.com
Sobota Srpen 29 17:37:36 CEST 2009

Zial nepomohlo ani jeda z moznosti, vzdy prebehne a na 97% nachvilu zastavy.
Neviem ci si to len nevymyslam ale zda sa mi ze "programuje" rychlejsie
ako vtedy ked to slo. Ako rychlost pise 200kHz, chcel by som to znizit
ale v menu som pre dany programator nenasiel ziadne moznosti na jeho
spomalenie. Vyzera to aspon podla mojho nazoru na problemy s nekorektnym
casovanim.