OT: Velke OT na konec prazdnin

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Srpen 28 18:14:26 CEST 2009

Tak s prasatama krajskeho formatu vam neporadim, ale vim kde by to meli vedet.
Zeptejte se predsedy ODS, on by mel vedet jak a na co zemrel jeho biologicky otec.
Pro neznalce Topolankova matka byla osobni sekretarskou toho hovada.

Mamula http://www.reflex.cz/Clanek34219.html
Mirek http://zpravy.idnes.cz/ministerstvo-pro-mistni-rozvoj-bych-klidne-zrusil-prohlasil-topolanek-1oj-/domaci.asp?c=A090828_151404_domaci_mku

Ja furt rikam, ze nase nejpravicovejsi strana je ultralevice.

PN