ASM x C

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Srpen 28 15:02:14 CEST 2009

No ja se nedivim, sam sice s procesory moc nedelam, spise s FPGA, ale
myslim si, ze situace je vicemene podobna. Proste se udela nejaky
pocatecni navrh, rozdeleni co bude v jak implementovano, pak se
navrhne deska vyrobi, napise se program, ten se sprovozni a pak se
zarizeni pouziva. A kdyz se v ramci pouzivani objevi nedostatek, tak
je docela pochopitelne, ze nejsnadnejsi cestou kreseni je prave uprava
programu i za cenu, ze HW zatlacim skoro az za jeho moznosti.

Honza