OT: Prehrani wav souboru v browseru

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pátek Srpen 28 13:10:28 CEST 2009

On Fri, Aug 28, 2009 at 01:03:34PM +0200, RV wrote:
> [...]
> postu, ale pres tu CAPTCHu se nedostane (ze si musi nekoho pozvat aby mu
> to precetl) tak jsem chvili premyslel zda je to vubec realne aby ten
> clovek presel bez oci celej web a poslal dopis - natoz treba sepsal
> dopis s presnym formatovanim kvuli okenkove obalce. Ale zrejme to pomoci
> nejakych pomucek dokazou.
>
> Jenze to jsme u jadra pudla - co kdyz ti slepi pouzivaji to PC uplne
> nejak jinak a treba to komplikace je. Treba to jak poznaji ze se to okno
> otevrelo a nebo neotevrelo a ze jim nezustane spustene (zbytecne). beru

Nebojte se, na tohle maji sva udelatka...

> to tak ze slepci se pujde lepe po umetene ceste nez kdyz budu pred nej
> hazet ruzne obrubniky (okna).

Jasne, jenze kdyz udelate reseni, ktere bude fungovat jen pod windows
(pripadne jen s nekterymi prohlizeci) a jen se zapnutym javascriptem,
tak tim urcitemu poctu uzivatelu UPLNE znemoznite pristup (narozdil od
mirneho vopruzu ve forme vyskakovaciho okna).

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net