OT: Prehrani wav souboru v browseru

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Srpen 28 13:03:34 CEST 2009

To ja nevim jestli je to komplikace.

Kdyz mi to volali z obchodniho oddeleni, ze ten slepej clovek s nima
mluvil, ze je to vsechno fajn a ze je skvele, ze s dopisem nemusi na
postu, ale pres tu CAPTCHu se nedostane (ze si musi nekoho pozvat aby mu
to precetl) tak jsem chvili premyslel zda je to vubec realne aby ten
clovek presel bez oci celej web a poslal dopis - natoz treba sepsal
dopis s presnym formatovanim kvuli okenkove obalce. Ale zrejme to pomoci
nejakych pomucek dokazou.

Jenze to jsme u jadra pudla - co kdyz ti slepi pouzivaji to PC uplne
nejak jinak a treba to komplikace je. Treba to jak poznaji ze se to okno
otevrelo a nebo neotevrelo a ze jim nezustane spustene (zbytecne). beru
to tak ze slepci se pujde lepe po umetene ceste nez kdyz budu pred nej
hazet ruzne obrubniky (okna).

Abych byl aspon trochu v obraze tak jsem vystval nase obchodniky na
Narodni radu postizenych at se k tomu vyjadri a pripadne napisou co by
jim usnadnilo zivot. Je to sice pro firmu totalne nezajimave, ale radsi
budeme venovat cas tomuhle nez delat nejake nesmyslne pozadavky, kterych
tu mame take dost. ;-)

Radek Vicek