Re: Nabíječka baterií AFEN 10 Einhell 10A - vnitrnosti - foto - neco je rozbite

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pátek Srpen 28 06:30:17 CEST 2009

Nejste z Brna? Jestli jo, tak napiste, skusime to zmerit, nez se Vam neco stane. Prece jen tam jde i 230V.
Vladimir

  From: APA
  To: HW-news
  Sent: Friday, August 28, 2009 12:47 AM
  Subject: Re: Nabíječka baterií AFEN 10 Einhell 10A - vnitrnosti - foto - neco je rozbite

  Kolik závitů, 3?

  Dioda, něco takového? http://www.stualarm.cz/produkt/se054-kremikova-dioda-10abaleni-5-ks/ to je nějaký malý na 10A ne? _)

  2009/8/24 Halen <halen@seznam.cz>

    Tuhle nabíječku mám taky a takto má fungovat správně. Je zkratu odolná,
    dokonce i proti přepólování. Bohužel nabíječka je nastavena na napětí
    aby baterie neplynovala. Což si osobně myslím, že není úplně OK. Samotné
    trafo dává bez regulace moc voltů :-D, takže po přemostění tyristoru
    baterie plynuje jak divá, ale je nabitá. Stačí dolít elektrolyt. Lepší
    odmotat pár závitů a snížit napětí, případně do série zapojit několik
    větších diod a každá dioda srazí napětí o 0.7V.

    Honza