Navod k zakladni desce CT-5AGM

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Srpen 27 14:17:15 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    ano, byt to muj pocitac, tak to takto udelam. Nekde tu jeste mam PPP
:-) Ale muj stroj to neni, ani sluzebni, tak se v tom nechci moc
angazovat. Neco se nepovede a pak budu mit neprijemnosti...

    Je to klasicka mys, pripojena na seriovy port s deviti jehlickami.

    Rekla jsem mu, ze by to melo byt zapojene podle normy a ze by bylo
lepsi tam stejne dat USB HUB, odpovedel mi, ze to je drahe a ze do toho
nehodla investovat ani kacku. Tak to take nebudu resit, ale slibila
jsem, ze se tu zeptam :-) Moc dekuji za vsechny rady.

					Saša K. Svobodová